78508
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- gp (93.92.52.23) --- 26. 4. 2011
Re: Zatavovanie MS pomocou (51861)
a.turčáni: Je možné, aby sa cez naštartované auto pri elektrickom zatavovaní Ms mohlo dojsť k takému skratu, aby dokonca auto zhorelo, ...
......
Kolem baterií se právě motám kvůli problematice odpařování šťaveky proti VD.
Nabité baterie skrývají mnoho energie a některé baterie jsou opravdu životu nebezpečné, pokud není zohledněna bezpečnost.
Za požárem automobilu stojí zpravidla zkrat nebo výboj eletrického napětí. To není nic neobvyklého. Startovací baterie skrývá dost reálné nebezpečí požáru. Disponuje velkými zkratovými proudy a tak požár může nastat během pár sekund. Zatavovat s nastartovaným autem je navíc neekonomické, protože kapacita malého akumulátoru pro auto je dostatečná i bez dobíjení na několik hodin. Zatavování mezistěn napětím 12 voltů je tak pro železné pocínované drátky, a 24V (dvě 12 v serii) pro nerez drátek. Případně 12V nerez drátek po půl výpletu. _gp_
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 51863
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu