78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- gp (93.92.52.23) --- 21. 3. 2011
Re: 42/27,5 (51271)
P.Streit:Co se týče p. Břinka, nechtěl jsem to rozpitvávat, budiž, nebudu vás zatěžovat detaily. Jsme spolu ve sporu od roku 2009.Poslal mi nejdříve přes poštu zásilku o 4ks nástavků a 2ks vík. Všechny N rozbité plus jedno víko. Rešili jsme to na poště s p. Břinkem přes tel. řekl mi, že si je mám nechat a že mi pošle nové. Já dostal z pojistky balíků jen 500 kč.
...........
Okolo zásilek je to jasné. Mám nějaké zkušenosti podložené praxí.
Pokud je zásilka převzata příjemcem s tím, že je poškozená přepravcem a je k tomu protokol, tak i když škodu nezpůsobil ani odesílatel ani příjemce přepravce uhradí škodu v limitu pojistné události. Kdo ale zásilku podával, měl ji postit na celkově o něco vyšší částku než je její hodnota. Pokud ji příjemce převezme s tím, že mu odesílatel slíbí škodu nahradit, je to otázkou solidnosti odesílatele takový slib splnit.
Osobně bych takovou zásilku nepřevzal a nechal tu špatnou pojistnou částku coby úhradu škody na odesílateli. Fakt je, že se problémy vždy najdou a tento je u mne první u pana Břinka o kterém se kvůli této diskuzi nyní ví. Je jasné, že chyby byly na obou stranách a není radno věřit nikomu, pokud to není na papíru. (telefonický slib nic neznamená a to proto, že má malou váhu a budí nedůvěru) V běžné praxi to není žádná vyjmečná věc, poškozené zásilky se dokonce nedoporučuje nebo vůbec zakazuje odesílatelem přebírat, jinak se stratí veškerá záruka. Je to jediné logické a správné a tak se předejde tahanicím, za které si může příjemce balíku sám, protože převzetím vezme tíhu problému s jeho poškozením na sebe.
_gp_
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 51291
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu