78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Jarolím Petr (e-mailem) --- 26. 12. 2009
Re: fotky pohonu (39566) (39569) (39570) (39573) (39574) (39575) (39576)
ne ne - otáčky na volt jsou parametr pro nákup motoru a pro určení max otáček při použití mého konkrétního typu baterie
kmitočet motoru nastavuje procesor regulátoru podle požadavku na páce vysílače, to se přenáší rádiovým signálem do přijímače v letadle a tam se do regulátoru dodávají impulsy s šířkou závislou na poloze páky na vysílači. Takže (snad) jednoduše řečeno - přímým vstupem na drátech regulátoru jsou impulsy s různou šířkou - podle požadavku na otáčky. A regulátor podle toho, jaké má možnosti napájení a podle toho, co naměří na motoru dodá energii do motoru, aby nevypadl ze synchronismu, aby nepokleslo příliš napájecí napětí, aby nepřekročil max proud..... je to frekvenční měnič, takže se stojícím motorem pomalu najíždí s frekvencí o 0 až po max., podle toho, co je motor schopen při daných magnetických poměrech udržet v synchronním režimu.
mimo jiné ještě regulátor hlídá a měří baterii, takže pokud dojde k poklesu napětí na baterii, tak to dá vědět snížením výkonu nebo úplným zastavením motoru a musíte stáhnout plyn na minimum a pak máte poslední šanci doletět s omezeným výkonem na zem.
uf PJ
R. Pol?ek napsal(a): > V tom případě, pokud tam není prokluz, tak mikroprocesor v regulátoru > nadstavuje kmitočet napájení do motorku podle vstupního napětí, aby se > vyhovělo udávanému parametru otáčky na volt napájení. Rozumím tomu dobře? > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 39577
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu