78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- (e-mailem) --- 27. 10. 2009
Re: odv??kov?n? (38311) (38312) (38315)
No vidíš i když ze stejných dílů, je každá jiná
pepan
> ------------ Původní zpráva ------------ > Od: KaJi <e-mail/=/nezadan> > Předmět: Re: odv??kov?n? > Datum: 27.10.2009 22:02:40 > ---------------------------------------- > Pepan: > Otázka už jste někde viděly automobilku vyráběnou sériově ( ne automobilku > vyrábět sériově- Pozor na to ). > ------------------- > Ty firmy co nám stavějí linky je stavějí téměř seriově. > Navíc ty komponenty co používají k jejich sestavování jsou ze seriových > výrob. > Konstrukce díky CAD/CAM je velice rychlé. Programování linky již poměrně > taky. > Navíc díky typizaci jsou automobily uvnitř značně stejné. Jeden dodavatel > vyvine nějakou komponentu do auta a kupuje jí od něj více koncernů. Pak ty > linky jsou skoro stejné a dodavatel linek je jen upravuje podle odlišností > jednotlivých provedení.. > > Dodáváme vstřikovací čerpadla do dieslů. Každé mnohonásobně testováno, > výrobní tolerance některých částí na 3 desetiná místa. A za tu cenu za > kolik je prodáváme bych si ještě nedávno nekoupil 3nástavkový neuteplený úl > s rámky. > Pro mě je to absurdní situace, že špičkovými a poměrně složitými CNC > počínaje a testry na konci konče, každý z nich by svoji cenou i složitostí > převýšil cenu jedné plně automatické linky na nástavky či rámky = > čtyřstranné frézy a nějaké děličky, frézky, vyvrtávačky a baličky za tím a > dokážeme dělat laciněji věc mnohokrát náročnější na vstupní materiál i > opracování než je sebesložitější úl. > > A jeden audit od zákazníka - kam se na něj hrabe 10 HACCAPů. :-) > > Karel > > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 38316
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu