78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- KaJi (88.103.157.154) --- 17. 11. 2008
Re: Statni dotace mi pomohli uspesne vcelarit (32484) (32502) (32503) (32504)
..... Nevidím tam nic jiného než o spolku Právě mě tam ze všeho nejvíce chybí stati o jiných produktech které nejsou spolkovým produktem př. práve tady probíhající diskuse na výrobek Furett to tady právě byl mohl být vzor sktyté reklamy .....
------
Skrytá reklama je, když tiskneš na něčí zadání (nebo i z vlastní vůle/ jednostranné informace o něčem a zvýhodňuješ to před konkurencí.
Tady ta debata o Furetu je právě to co by nebyla skrytou reklamou a co mi tam vždycky chybělo. To znamená dozvěděli jsme se, jaké zkušenosti s tímto výrobkem (i negativní).
Skrytých reklam tam bylo dost. Namátkou podle mého názoru vzpomenu tu reportáž o té manželské dvojici co tak skvěle vykupovala med za vysoké ceny.
Problém skryté reklamy je v tom, že je skrytá. Dnes jou časopisy, jejichž obsah je z 90% tvořen "skrytou reklamou". A taky je čtu. Je to o redakci. Pod článkem je uveden autor, a jeho pozice ve firmě (co to prodává, vyvjíjí, dováží). Kdo by měl ten výrobek představit lépe.
A je na redakci, jak udrží obsah takových článků v lajně.
Někde je označena výrazně a někde méně. Někdy to je autor PR, někde, například v Můj dům bývala nenápadná větička v tiráži "neoznačené texty jsou firemní prezentace". Když jsem jí tam našel, tak jsem ho odhlásil. To mi bylo divné, proč už potřetí tisknou reportáž o jedné firmě. A ejhle, ono to bylo pokaždé nepodepsané. :-))
Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 32508
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu