78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Radim Polášek (e-mailem) --- 8. 9. 2008
Re: V?ela?en? jako obiva (31339) (31345) (31346) (31358) (31362) (31365) (31383) (31393) (31396) (31404) (31406) (31409) (31413) (31415) (31416) (31418) (31458) (31464) (31466) (31484)
No včelaři kočovné včelíny vesměs dělali z šrotových vyřazených podvozků, často vyřazených kvůli tomu, že už kvůli technickému stavu nebo změně předpisů už tehdy na silnici nemohly. Občasný převoz takových včelínů bez techničáku se včelami v noci byl kdysi tolerován. Dneska už ne. Kromě toho ty včelíny byly většinou určeny pro malou rychlost a tahaly se traktorem, takže mají malý akční radius a traktor dost podražil, takže i ekonomicky nic moc. Kromě kočovných včelínů, kde se povedlo do jedné maringotky nacpat 50 včelstev. Jestli se má dneska úspěšně kočovat se včelami, tak to musí být rychleji než za traktorem a přívěs musí mít techničák, aby bylo možné vyrazit bez jakýchsi složitých povolování, takže varianta pevně zabudovaných úlů na nějakém levném podvozku padá.
R. Polášek
----- Original Message ----- From: <Josef.Mensik/=/seznam.cz> To: <vcely/=/v.or.cz> Sent: Monday, September 08, 2008 12:45 PM Subject: Re: V?ela?en? jako obiva
>>>Kocovne vozy nelehnou popelem, ale spise rzi, protoze je dopravni inspektorat jiz nechce pustit na vozovku (myslim ty klasicke maringotky).<<<
Jen jsou nastavená jiná pravidla
Pepan
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 31492
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu