78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Radim Polá?ek (e-mailem) --- 9. 6. 2007
Re: Cenovy prehled (23130) (23140) (23153) (23156) (23167) (23172) (23178) (23179)
Co se týká prodeje medu, nejvíc se ztotožňuji s Karlovými názory. Prodej medu není nic jiného než "prachsprostý" marketing stejně jako prodej něčeho jiného. Nebo prodej něčeho jiného než medu, co by mohly včely a včelaření vyprodukovat. Akorát se to kombinuje s tím, že pro většinu včelařů je včelaření koníčkem. Tak si musí každý rozmyslet, jak dalece to bude dělat jako koníček, to znamená jak dalece budou jeho způsoby včelaření a jeho obchodní způsoby otevřené pro případné konkurenty a jak dalece to bude dělat pro výdělek a přivýdělek, to znamená hlavně nasávat zvenku informace a od sebe pouštět jen některé. Přitom je jasné, že se nemusí vydělávat na včelaření jen na prodeji medu. Ten rozsah je velký, od výroby letáku a vedení reklamních kampaní a podobných marketingových věcí přes různé školení o včelaření a o medu, prodej pomůcek ke včelaření až třeba u majitelů lesů k vědomému vytváření míst pro stanoviště včelstev a něco jako třeba jejich pronájem.
R. Polášek
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 23180
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu