78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Re:OT: P??v?sn? voz?k (17525) (17548) (17550) (17555)
>>Na me skoda 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu<
Na škody 120 byly závěsy upevněny za držák motoru a v podlaze auta proto mely tah na hák 400 / 750 gk. dnešní závěsy jsou upevněny v plechu karosérie proto asi nižší hmotnost Tady bude asi záležet na typu závěsu a auta.
Pepan
> ------------ Původní zpráva ------------ > Od: Radim Pol??ek <polasek/=/e-dnes.cz> > Předmět: Re: Re:OT: P??v?sn? voz?k > Datum: 18.7.2006 00:13:03 > ---------------------------------------- > Nejedná se primárně o nosnost "na kuli" ale o bezpečnost při brzdění nebo > při sjíždění prudších svahů. Brzdy auta jsou spočítány na nějakou hmotnost > vlastního vozidla, hmotnost vozíku s nákladem je navíc a toto ještě zhoršuje > volnost oje na kuli. Proto maximální hmotnost, jakou může vozík s nákladem > mít je odvozena od hmotnosti vlastního vozidla, která je uvedena v > technickém průkazu. Aspoň tak to bylo v dobách, kdy jsem dělal řidičák. > Proto brzděný přívěs má tu hmotnost vyšší než nebrzděný. Ale jestli se dnes > policajt bude dívat na hmotnost v TP nebo se pokusí nějak zvážit či > odhadnout skutečnou hmotnost nevím. Pokud se bude dívat na hmotnost v TP, > bude to pro hodně lidí průšvih, protože moje zkušenosti jsou takové, že lidi > spíše mají koupený nebo dříve udělaný právě ten vozík s celkovou maximální > hmotností větší než má jejich auto povoleno tahat než ten menší. > > R. Polášek > > ----- Original Message ----- > From: "Gustimilián Pazderka" <> > To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> > Sent: Monday, July 17, 2006 7:41 PM > Subject: Re:OT: Přívěsný vozík > > > > Od: Michal Pol : > > > Pro někoho to bude jednoduchá otázka - > > > > > > můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost > > > přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou > hmostnost > > > 750kg? > > ......... > > > > Ten vozik o celkove hmotnosti 750 kg za autem s limitem zavesneho zarizeni > 300kg > > nema co delat. > > > > Mam ridicak skupiny E osobni a vim ze zkusenosti z placeni pokut jedno. > > Policista prvni co bude bude srovnavat vahy v papirech. Tz. Vezme si > schvalenou > > hmotnost na zavesnem zarizeni (kuli) a ta nesmi byt prekrocena hodnotou > celkove > > hmotnosti v TP privesneho voziku. > > > > Vozik, ktery prekracuje svou celkovou hmotnosti hmotnost zavesneho > zarizeni, > > nesmi byt pripojen a v pripade ze je pripojen, porusuje nebo alespon do > 1.7.2006 > > porusoval vyhlasku. > > > Jeste dopisu jedno. Mám-li vozik ktery je brzdeny a jeho celkova hmotnost je > 800 kg, musim mit vozidlo s celkovou hmotnosti na kuli min. 800 kg a ktomu > jeste ridicak skupiny E, (ten je povinny nad 750 kg do 3,5 t). Mam-li > nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti 750 kg musim mit taktez kulu s min. > hmotnosti pro nebrzdeny vozik 750 kg. POZOR a proto to pisu. Jsou dve > hmotnosti v TP vozidla oddelene lomitkem. Tz. nebrzdeny/brzdeny. Na me skoda > 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu > nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti do 350 kg a do 750 kg brzdeny. > > _gp_ > http://vindex.ic.cz > > > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 17559
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu