78139

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



Radim Polášek (e-mailem) --- 8. 5. 2006
Re: Vys?v?n? v?ela?? potamo ?SV vlasn? n?s vechny. (16289) (16298) (16312) (16313)

Ono nechci se přít, ale udělátko je i jak dolský, tak ten agregát př.
Svobody. Mám zkušenosti, že motory od výrobce (dovozce) jsou v základu
nabídky spotřebním zbožím a ty mají před sebou své motohodiny a po nich se
prostě musí koupit nový.U čtyřtaktu po takových motohodinách B&S a podobných
se nejčastěji přetrhne ojnice, zanese palivový filtr v nádrži, pozvednou
ventily, protrhne membrána v karburátoru. U dvoutaktu je to nejčastěji
opotřebovaný prostor kolem jehly v karburátoru, zapálené a přilepené pístní
kroužky, ložiska s vůlí, klepání pístu.

No zas kolik čisté doby je potřeba aby ten kompresor běžel? Když na jedno
včelstvo je maximální potřebná doba tuším minutu a půl při ošetřování vodným
roztokem. Jestli jsou v nějakém katalogu u těch motorů uvedeny motohodiny,
po kterých už životnost motoru končí, tak sem s nimi.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Gustimilián Pazderka" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Monday, May 08, 2006 8:24 AM
Subject: Re: Vys?v?n? v?ela?? potamo ?SV vlasn? n?s vechny.


Pravda:
> Dotace je na agregát jakéhokoliv výrobce. Nevím, proč se tady pořád řeší
> nějaká udělátka. Mám 6 let zkušenost s agregátem př. Svobody (motor
> dvoutakt OLEO-MAC + italský pístový kompresor MK 4). Je lehký, maximálně
> spolehlivý, jednoduchý na údržbu a zvláště dnes, kdy je možno čerpat
> dotaci, za cenu více než příznivou.
......

Ono nechci se přít, ale udělátko je i jak dolský, tak ten agregát př.
Svobody. Mám zkušenosti, že motory od výrobce (dovozce) jsou v základu
nabídky spotřebním zbožím a ty mají před sebou své motohodiny a po nich se
prostě musí koupit nový.U čtyřtaktu po takových motohodinách B&S a podobných
se nejčastěji přetrhne ojnice, zanese palivový filtr v nádrži, pozvednou
ventily, protrhne membrána v karburátoru. U dvoutaktu je to nejčastěji
opotřebovaný prostor kolem jehly v karburátoru, zapálené a přilepené pístní
kroužky, ložiska s vůlí, klepání pístu.

Kvalitní může být i udělátko a jak ho udělat, třeba nafotit a publikovat,
... tak to je promě konstrukčně hodnotné. Jsme podrobenou republikou a
hlavně utopeně zadluženou ze všech stran. Na to není těžké přijít, když se
občas podívám přes satelitní vysílání do světa a v opravdu finančně
vyspělých státech si někdo bez problému může dovolit zahradní dřevák - domek
3x 4 m, z dětských snů přilepený na stromě za 16 tis briských liber.

Když někdo nemá na nový kompresor, tak může např. podle webových stránek
J.Jindry se inspirovat.

_gp_
http://vindex.ic.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 16315


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Pepík - Re: Vysávání včelařů potamo ČSV vlasně nás vechny.
Předchozí:Karel - Re: Vysávání včelařů potažmo ČSV vlasně nás všechny.


Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu