78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Karel (194.228.184.83) --- 13. 2. 2006
Re: DOVOZY MEDU (14568) (14572) (14576) (14579) (14582) (14596) (14607) (14612) (14613) (14617) (14619)
A.Hrdina:
To určitě ne!
Český med vznikla až sloučením jistých firem(pokud vím). A to se stalo
maximálně před dvěma-3mi lety. (odhaduji)
Arnošt "
........
A bylo to legální.
Jak zajistit novou značku oproti takovémuto způsobu napodobení je velmi jednoduché. Společně s registrací značky
založím sročko, to mě stojí 100 000Kč a do předmětu činnosti jí dám ochranu a marketing této značky. Dále zaregistruji domény ZNAČKA.cz, ZNAČKA.com , info a další. Na to stačí bohatě pár tisíc korun.
A pak propaguji,propaguji, chráním, chráním a prodávám.
......
Za další je problematické používat takovéto regionální označeníé za značku, protože je poměrně obtížné komukoli zakázat napsat na sklenici: český med. To nelze dle mně žalovat, pokud to je opravdu český med. Opak se špatně dokazuje.
Na druhou stranu nutno říci, že zančka "Mistr včelař" je pěkná značka a má i pěkný marketing. Můžete to nazývat agresívní marketing, ale je to marketing. Lepší agresívní, než žádný.
K regionálním označením byla pěkná a logická legislativa za starého mocnářství. Proto taky byly zakládány firmy:
První labská paroplavební ..., První krkonošký ..., atd.
Protože určité obecné názvy nebylo možné registrovat. Tak to bylo dle mých chabých právních znalostí. Nejsem právník.
Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 14622
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu