78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Radek Kruina (e-mailem) --- 21. 9. 2005
Re: Reklama na domácí potraviny (12342) (12352)
Radim Polášek napsal: >Zdá se, že teď je vhodná doba pro rozvoj takových aktivit, >stránky http://www.mie.cz/ určitě časem nebudou jediné.
Přemýšlím, jak je zajímavé, že někdo, kdo se medem v podstatě moc nezabývá, je schopen zprovoznit takové stránky http://www.mie.cz/potraviny.html Pokud by se podařilo opravdu po celé ČR udělat seznam včelařů, kteří mají medu víc než pro svou potřebu, byl by to velmi záslužný čin pro propagaci prodeje medu přímo od včelaře. Jen si myslím, že by to mohlo jít i přes svaz. Jsem moc naivní? Třeba do začátku na výroční schůzi každé ZO by se nahlásili Ti včelaři, kteří by chtěli být zařazeni v této databázi (kteří předpokládají, že jsou schopni nabídnout med po celý rok). Stačilo by udat přesnou adresu včelaře, telefon, popř. email. Tyto údaje by se centrálně shromáždily na ČSV v Praze k nějakému datu. Svaz by nechal vytvořit WWW stránku s názvem třeba: „Med přímo od včelaře“. V nějakých úvodních informacích by mohly být napsány výhody koupě medu přímo od včelaře oproti anonymnímu medu přímo z obchodu. Informace o tom, že zodpovědnost za kvalitu medu má každý včelař za sebe. Nějaké základní informace o medu. A hlavně seznam včelařů z celé ČR v členění třeba – kraj – ZO – včelař. Když by někdo chtěl koupit med přímo od včelaře, našel by si kraj, nejbližší ZO, nejbližší včelaře ve svém okolí s kontaktem. Aktualizace by mohla být jednou ročně, zase po výroční schůzi.
Mělo by to smysl? Když to umí jiní, proč by to nemohl udělat svaz?
Radek Krušina
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 12361
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu