78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- pan Josef Menšík (e-mailem) --- 20. 9. 2005
Re: Reklama na MED (12342) (12343) (12344)
Reklama musí mozek masírovat ať už chcete nebo ne. A hlavně musí být jednoduchá tak aby její čtení netrvalo víc jak 2-3 vteřiny. Jenom jeden člověk ze sta si bude ochoten něco takového vyhledávat na internetu když to má v každém obcodě ale my musíme naopak zaujat těch zbývajících 99 a to tak aby to ani nevnímaly TOMU SE ŘÍKÁ UMĚNÍ REKLAMY
Pepan
----- Original Message ----- From: "Radim Pol??ek" <polasek/=/e-dnes.cz> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Tuesday, September 20, 2005 8:37 PM Subject: Re: Reklama na dom?c? potraviny
> To taky a taky si vybere toho, co bude mít nejrozumněji udělané webové > stránky - nejlepší presentaci a taky srozumitelnou mapku a uvedenou dobu, > kdy bude zaručeně doma.... > Nebo třeba z Ostravy nebo Prahy pojede na víkend do Jeseníků nebo Beskyd a > najde si už předem, od koho si přiveze med. > > R. Polášek > > ----- Original Message ----- > From: "Miroslav Jakuš - HAiDA" <> > To: "'Vcelarska konference'" <vcely/=/v.or.cz> > Sent: Tuesday, September 20, 2005 7:19 PM > Subject: RE: Reklama na domácí potraviny > > > No, možná si vybere toho včelaře, který je nejblíže, protože chce med z > oblasti, kde žije. > > M. Jakuš > > > -----Original Message----- > Sent: Tuesday, September 20, 2005 6:21 PM > To: Vcelarska konference > Subject: Re: Reklama na domácí potraviny > > Zaregistruje se jich deset, pak dvacet, sto, dve ste ... > A od koho si zakaznik koupi med? Od toho na prvnim nebo druhem radku. > Proc by se obtezoval prochazet 200 stejnych zaznamu "prodam vceli med" ? > Internet je bohuzel jeden stejny dvorek, kde se prodava. > > D. Helmut > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 12349
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu