78211

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



Gustimilián Pazderka (160.218.197.204) --- 7. 5. 2005
Re: propagace značky (10082) (10084) (10085) (10094) (10106) (10108) (10111) (10165)

K tématu:
Víte co bych si představoval jako přesný zásah propagace českého medu ? A právě s tou značkou Český med. Zcela vážně. .....zajistit a umožnit přístup všem distributorům se schváleným provozem v ČR mít "ZDARMA" tuto značku i se všemi jejími variantami. Tito distibutoři mají potom motivaci zajistit poměrnou (finančně dohodlou)spoluúčast na reklamě (třeba trvalá v nějakém médiu, nebo jiná forma na které se v rámci "ZDARMA" dohodnou). Tím by se mohl vyřešit docela důležitý problém s trvalou propagací Českého medu.

Tuto spoluúčast na propagaci české práce včelařů - medu z výkupu, a jiné rozumné argumenty by jaksi zastřešovala jednak jedna z norem, která pro tuto značku existuje a jednak "marketingový plán pro vyšší zájem zákazníka o český produkt z české flóry a fauny" třeba i v těch super-gigamarketech společnými silami vypracovaný a udržovaný v celém ČSV.

Teď se zasmějete, ale příkladná propagace značky by měla probíhat nejen ze spodu od vlastníků včelstev, ale hlavně od přímo vedoucích představitelů této organizace z Křemencovi ulice. ...A to mimo jiné třeba postavením se před regál se značkovým medem, udělat před ním tiskovou sešlost a ukázat i náhodným zákazníkům: "Toto je značka českého včelaře a jeho zpracovaný výrobek, který si je vhodný koupit.Tento výrobek byl nakoupen od registrovaného včelaře ČR a je jeho produktem...Vlastnictví této značky se zdarma propůjčuje všem, kteří se zavázali dodržovat tuto normu. " ...

Toto pánové musí jít ale zvrchu, proto jsem naštvaný přímo naně, že toto nečiní. Co činí tak to loby pro udržení se. Toto je druhá věc. Nikdo není nenahraditelný a jestli existuje ve včelařství problém, tak je to také jejich arogance vůči okolí a neúčast na propagaci tak důležitého produktu zájmové organizace jakou je med.

.... Doba je jiná a ta je o komunikaci se všemi a práci, kterou je se neukazovat jen vnitřně(v ČSV), ale i navenek.A to trvale a všude a účinně.ČSV má obrovský, ale dnes latentní potenciál, který je zaprahlý. Ukazovat ne důležitost, ale i produkt. (opylení a med) K čemu mi je ve Včelařství vzor jakéhosi šestiúhelníku, když ji konzument nezná?? Je pasivita v možnosti otisknout toto jako reklamu do MÉDIÍ... ZNAČKA JE REKLAMOU A TOU BY MĚL BÝT MASÍROVÁN KONZUMENT MEDU! A takhle se zvyšuje rentabilita a úroveň včelařství.A hlavně spotřeba na hlavu.

A to je můj názor a uvítám diskuzi k tomuto.( nebo alespoň zamyšlení)

Já sám bych byl ochoten jako dodavatel párkrát do roka podílet se na této reklamě(ukazování značky český med) třeba v místním tisku spolu s mým odběratelem medu. Ale on jí ZDARMA mu nikdo nenabídl. (ten seznam není tak dlouhý, aby se nedali "schválení dodavatelé na trhy( ČR,EU) objet a dohodnout se. Číní toto zástupci v Praze?

===========================================
Speciálně pro Emana:
A tvrdím, že plnit se dá odděleně jak kvalita česká, tak i zahraniční u jednoho místního "baliče".Tudiž ukazovat jakési tabulky na soukromých nástěnkách je nemorální a protivčelařské.(jestli ne, tak prodáš můj a koho poškozuješ jeho dodavatele medu?, nebo dodavatelům - včelařům zajistíš odbyt?)
===========================================

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10176


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Miroslav - RE: ádost o kontakty
Předchozí:HUBAČ Radek - na aktualni tema Re: J Rotbauer


Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu