78079

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


ambice (88.100.95.205) --- 22. 11. 2007
listopad 2007

rozhodně bych příští dva roky med přes reklamu neproháněl protože nebude! Zdraví R. Stonjek.
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
Je to sice hezké,mít tyto názory,jenže vše je jinak.
I když medu určitě v Českých zemích bude v příštím roce méně , řepkový bude , jen se podívejte na ty lány co jsou
zasety,všude řepka.Obilí,brambory,řepa nikde.To se musí v budoucnosti nějak projevit.Když si vezmete letošní rok ,
med byl výkupcům prodán pouze ten první - řepkový.Druhý med již výkupci nevykoupili,i když byl kvalitní,bylo jej sice míň ale nikdo jej za tu ubohou cenu neprodal.
Takže asi tato prognoza /nemusí se naplnit / úbytek včelstev bude zajisté velký,jak se s tím srovná naše ústředí je jiná věc,oni to zase nějak odůvodní, ale je na čase s tím něco učinit. Co se týče reklamy o čem hovoří shora uvedený přítel,bude jí dvojnásob zapotřebí,protože naši spotřebitelé bez reklamy nic nekoupí.Je to bohužel holá skutečnost.Kdo bydlí ve městě,má ještě šanci svůj med prodat za celkem slušnou cenu,ti, co bydlí na vesnici a kterých je naprostá většina však tuto možnost nemají.
Zbývá jim pouze jediné,první med prodat výkupci za cenu kterou určuje Špaček a druhý med buď si ponechat pokud jsou nádoby a po troškách jej prodávat zájemcům v zimě.
Jenže jak dlouho budou tito včelaři na vesnici mít tu trpělivost,myslím že ne dlouho,sníží svůj stav na únosnou míru , protože je to již nebaví aby čekali na zákazníka když se mu v rodině vyskytne nějaká nemoc jako chřipka či kašel.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 25866


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Radek Krušina (195.39.121.166) --- 22. 11. 2007
Re: listopad 2007

Ambice napsala:

>Co se týče reklamy o čem hovoří shora uvedený přítel,bude jí dvojnásob zapotřebí,protože naši spotřebitelé bez reklamy nic nekoupí.
...................
Nevím proč bychom měli dělat z těch, kteří by měli koupit náš med, hlupáky, kteří bez toho, aby je někdo oblboval reklamou, nic nekoupí.
Myslím, že tak špatně na tom nejsou ani naši zákazníci, ani náš med. (zákazníci nejsou tak hloupí a náš med není tak špatný).
Myslím, že by mohlo úplně stačit informovat spoluobčany o tom, kdo jim je ochotný prodat svůj český med od vlastních včel (záruka kvality), a vědět a být shopni říkat o medu pravdu.


Ambice napsala:

>Jenže jak dlouho budou tito včelaři na vesnici mít tu trpělivost,myslím že ne dlouho,sníží svůj stav na únosnou míru ,
>protože je to již nebaví aby čekali na zákazníka když se mu v rodině vyskytne nějaká nemoc jako chřipka či kašel.
...............

No a?
Když nebudeme mít trpělivost a nebude nás to bavit, je snad logické, když snížíme stav včelstev.
Proč by to měl za nás někdo řešit?


Radek Krušina

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 25867


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu