78079

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Josef (90.178.59.182) --- 13. 9. 2014
Karosa

Nechtěl jsem to rozpitvávat v původním příspěvku ale zemědělské stroje se pohybuji po polích a dokonce státních cestách bez technických prohlídek. Nechtěl jsem lidi inspirovat proč to nejde ale hledat cestu , ať si ji najde každý dle možnosti sám.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 64720


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
R. Pol�ek (85.71.180.241) --- 13. 9. 2014
Re: Karosa

Hm, nevím, jak se někdo může inspirovat "proč to nejde" Vždycky jsem si myslel, že inpirovat se může jen k tomu něco udělat a ne něco neudělat. Jinak, s prominutím jen hlupák, který jen žvaní a ve skutečnosti se tím vůbec nechce zabývat, může nazvat výčet podmínek, které je třeba splnit, aby to mohlo fungovat, za důvody, proč prý to nejde.
-
Každopádně jedno omezení je zcela jasné, jakékoliv vozidlo, která se objeví na veřejné silnici, musí splňovat "Technické podmínky provozu vozidla na pozemní komunikaci" zejména nesmí mít, bez ohledu na kategorii vozidla, obecné závady cituji nadpis "Závady na vozidle, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích"
-
U vyřazeného autobusu by se potom jednalo o oficiální přestavbu. Jako autobus to v žádném případě fungovat dále nemůže. Už proto, že by Dopravní podnik v takovém případě neměl důvod ty autobusy prodávat, prostě by je dál používal třeba jako zálohu. To znamená vyrobit dokumentaci přestavby, nechat ji schválit a oficiálně potom na úřadě, asi registru vozidel změnit kategorii vozidla.
-
Při provozu takového včelína otázka STK skutečně není jasná. To by nejspíš záleželo na kategorii, v jaké by bylo vozidlo po přestavbě. Ale každé takové samohybné vozidlo, pokud vyjede na silnici, musí mít uzavřeno minimálně povinné ručení. A je otázka, jak moc si potom pojišťovna ohlídá technický stav vozidla. Nebo majitel, pojišťovna by teoreticky mohla být ráda, kdyby majitel neměl ten včelín v náležitém technickém stavu, protože by potom mohla u krytí škod z havárky zkrátit pojistné plnění. Takže to potom stejně vychází na technickou prohlídku nějakým autorizovaným technikem a průběžné opravování.
Druhá varianta, převoz takového vozidla bez povinného ručení v doprovodu vozidla s majáčkem je pro včelín nejspíš nesmysl.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 64721


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Josef (90.178.59.182) --- 14. 9. 2014
Re: Karosa

Pane R. Polďž"ek (alespoň takto se mi zobrazujete ). Jak mi řekl jeden přítel včelař jste neštěstí této konference. Arogantní samolibý hlupák( to označení vyšlo od vás zřejmě inspirován pohledem do zrcadla. Omlouvám se všem jenž tuto naši konfrontaci musí číst.Já jsem si nezačal. Vy jistě kočovat nechcete , vám můj příspěvek nebyl adresován . PROSTĚ NESERTE SE DO VŠEHO: AMEN

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 64723


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

         
R. Polášek (85.71.180.241) --- 14. 9. 2014
Re: Karosa

"Pane R. Polďž"ek (alespoň takto se mi zobrazujete ). Jak mi řekl jeden přítel včelař jste neštěstí této konference. Arogantní samolibý hlupák( to označení vyšlo od vás zřejmě inspirován pohledem do zrcadla. Omlouvám se všem jenž tuto naši konfrontaci musí číst.Já jsem si nezačal. Vy jistě kočovat nechcete , vám můj příspěvek nebyl adresován . PROSTĚ NESERTE SE DO VŠEHO: AMEN "
-
Aha, takže vy jen vyhodíte do diskuze první, co vás napadne a všichni s tím musí souhlasit a musí se jim to líbit. To by teda byla pěkná "diskuze". Já jsem si s tím na rozdíl od vás dal práci, sedl si ke Gůglu a našel a tady uvedl zhruba co asi všechno je třeba k realizaci vašeho nápadu udělat. Jestli jsem tím strhnul vaše růžové brýle a rozšlapal vaše bábovičky, tak se tím omlouvám. Pokud chcete dále v této diskuzi pokračovat, tak prostě sedněte ke Gůglu i vy a na základě nalezených platných zákonů, vyhlášek či závazných vyjádření úřadů atd prostě jen napište, jak a v čem je to jinak než jsem napsal já.
Psát do tohoto vlákna cokoliv jiného je skutečně zbytečné.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 64724


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

            
KaJi (194.12.35.199) --- 15. 9. 2014
Re: Karosa

"Pane R. Polďž"ek (alespoň takto se mi zobrazujete ). Jak mi řekl jeden přítel včelař jste neštěstí této konference. Arogantní samolibý hlupák( to označení vyšlo od vás zřejmě inspirován pohledem do zrcadla. Omlouvám se všem jenž tuto naši konfrontaci musí číst.Já jsem si nezačal. Vy jistě kočovat nechcete , vám můj příspěvek nebyl adresován . PROSTĚ NESERTE SE DO VŠEHO: AMEN "

----
Není prostě nad kreativní včelaře. Až bude Armáda vyřazovat vrtulníky, jistě sem napíšte že by to bylo výborné na kočování. Když vám někdo vysvětlí, že to má jen drobná úskalí (oproti vytahování Karosy z bahna naprosté banality) tak se budete taky cítit dotčen.
Místo toho, aby byl váš nápad slaven.

Vaše chyba, neměl jste to psát do konference, což takhle Včelařství. Tam žádný Polášek nepíše.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 64725


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

               
gp (93.92.52.23) --- 15. 9. 2014
Re: Karosa

Kasosa? Jako autobus? Josef ji má někde i se včelama? ...

Naposledy jsem karosu - vajíčko ze 70 let viděl osazenou včelstvy (m univerzályII) coby vyřazenou v 85, potom už jen autobusový přívěsy, jeden farmář z okolí je zkoupil coby předělané pro včely, ale světe div se, bál se snima vyjet, bo železo je drahé a krade se jak nic. Takovýmu autobsu bych nedal ani tři dny a byl by fuč i se včelstvy._gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 64726


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

                  
STONJEK (213.151.87.2) --- 15. 9. 2014
Re: Karosa

Jeden můj kamarád má takové autobusy dva. A je to zřejmě z nostalgie, protože s nimi jezdil jako povolání. Jeden dodnes jezdí, druhý dá na tyč, propojí vzduchem, aby šly brzdy a možná i posilovače. Tam si sedne kámoš a kočují. Na to že už mu bylo 80 let by měl mít víc rozumu. On ale silnice jen přejíždí jinak polní a lesní cesty. Taky bych rád v těch letech takhle blbnul. Ovšem silnice to je jiná kapitola a já souhlasím s tím co napsal R. P. Ono není to o tom co za noci projde, ale o tom jak to bude vypadat až se v noci něco stane. Každý ať si odpoví sám. Dávám přes zimu včelstva na kola a vše musí být tak, aby na mě byla policie krátká i kdyby u toho měly být váhy. Zdraví R. S.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 64727


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu