78082

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


JarolĂ­m Petr (e-mailem) --- 8. 6. 2008
Re: Vytaceni, louhove baterie

Napsal jsem odbornikum na baterky a tohle mi odepsali.
PJ

NKS 100 rozkodovámí názvu % Nikl Kadmiová Startovací 100 Ah. Vyráběná ve velkých seriích za socializmu pro startovací účely ty články měly malý vnitřní odpor a doavedly do zátěže dodat krátkodobě i 500 -600 A ! Odběratelem byla Armáda CZ.Myslím, že se už ani nevyrábějí to spíše NKT120 =Trakční verze pro motory tzv Aku vozíky. Nejvíce se vyráběly NKS 150 pro baterku 90V na start diesellokomotiv ČKD do Ruska.
U takových článu co jdou u SAFTU i dnes na repase se vymění nejdříve KOH Louh sodný a dodává se tam i +15% louhu Litného LiOH.Ten má větší vodivost a blahodárnývliv na články NiCd.Obvyklou příčinou slabé kapacity jsou vysypané desky= aktivní hmota je na dně článku a zkratuje= vybíjí ho.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 29890


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
G.Pazderka (88.83.248.216) --- 27. 5. 2010
Re: Vytaceni, louhove baterie

Pokud by jsi chtěl Petře tuto baterii zrepasovat, ozvy se mi. Mám nani postupy a čestvé zkušenosti a rozhodně tento typ baterií netrpí vysypáním, takže se málokdy jedná o vysypaný stav ale o absenci pravidelných oprav. Tyto baterie mají chyby a tou jsou paměťový efekt a sbírání uhlíku louhem v podstatě to vše lze překonat. Životnost takových baterií je prakticky při správném postupu repase neomezena.
_gp_


...........
JarolĂ­m Petr (e-mailem) --- 8. 6. 2008
Re: Vytaceni, louhove baterie

Napsal jsem odbornikum na baterky a tohle mi odepsali.
PJ

NKS 100 rozkodovámí názvu % Nikl Kadmiová Startovací 100 Ah. Vyráběná ve velkých seriích za socializmu pro startovací účely ty články měly malý vnitřní odpor a doavedly do zátěže dodat krátkodobě i 500 -600 A ! Odběratelem byla Armáda CZ.Myslím, že se už ani nevyrábějí to spíše NKT120 =Trakční verze pro motory tzv Aku vozíky. Nejvíce se vyráběly NKS 150 pro baterku 90V na start diesellokomotiv ČKD do Ruska.
U takových článu co jdou u SAFTU i dnes na repase se vymění nejdříve KOH Louh sodný a dodává se tam i +15% louhu Litného LiOH.Ten má větší vodivost a blahodárnývliv na články NiCd.Obvyklou příčinou slabé kapacity jsou vysypané desky= aktivní hmota je na dně článku a zkratuje= vybíjí ho.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 44734


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu