78082

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Zdeněk Dukát (82.100.62.215) --- 22. 11. 2007
Re: protokol servis

Protocol servis. No celkem mne udivuje jak jste klidní nad zprávou z ČT. Samozřejmě se musí jednat o společnost, která má dělat propagaci medu.Zřejmě se jedná o feministickou reklamní agentůru.O reklamě medu z klína rodného svazu ČSV nic nevím.Vyšlo sice jakési mlžení v časopise ČV.Až peníze schválí EU, nějaké nedostatky...nebudou na našem území včely a tudíž ani med.V této kampani se předvádí neschopnost svazu. Kdyby se svaz sám uchopil reklamy, sáhnul do bohatého mnohamilionového měšce svépomocného fondu a vydal bilboard ,reklama mohla být dávno na světě. Fotky bych dodal, grafika také.V Křemencárně sedí na práškách,nebo čekaj ,že něco kápne?Bez mezičlánku samozřejmě nic.Když nebudete mít dobrou! reklamu neprodáte nic,ani med. s pozdravem Zdeněk Dukát včelař disident

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 25859


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
stonjek (194.228.235.95) --- 22. 11. 2007
Re: protokol servis

Mám trochu odlišný názor. Přemíra reklamy v letošním roce a hlavně v dalších dvou nám bude silně škodit a ne prospívat. Již v letošním roce se trh s medem zbláznil a je to možná tím, že Proctol servis dělá to, za co je placen. Med ve špajzce ubývá před očima, nahřívací box u mě nestačí vychladnout. Menší včelaři už dnes hlásí vyprodáno! Příští rok lze počítat u včelstev, která přežila, menší výnosy a už dnes se mluví o 50% úhynu. Takže nareklamovaní zákazníci versus včelaři kteří je nemohou uspokojit. Mám pocit, že budem působit jako zcela neschopní idioti. Kdybych to mohl ovlivnit, rozhodně bych příští dva roky med přes reklamu neproháněl protože nebude! Zdraví R. Stonjek

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 25860


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu